חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
מכונת קפה מקצועית בזרה – Bezzera VICTORIA Coffee machine

 64,000.00

2 במלאי

למה לרכוש מאיתנו?

משלוחים מהירים לכל הארץ

תשלום מאובטח

מבחר מוצרי איכות

שירות לקוחות מקצועי ואדיב

מומחים בתחום הקפה

טכנולוגיית  HEAVY DUTY MULTI-BOILER  (מרובה דוודים )

מערכת מכונת הקפה VICTORIA עונה על בקשת האבולוציה של תעשיית הקפה העולמית; מערכת הדוד המשולש מאפשרת לתכנת הגדרת טמפרטורה מדויקת בעוד שמערכת פרופילי החליטה מאפשרת לתכנת פרופילי לחץ כדי לקבל את המיטב מקפה חד זני  ומתערובות קפה מתוחכמות מכל רחבי העולם.

מערכת מרובה דוודים

כושר הייצור האולטימטיבי ברגע הנכון: מערכת ויקטוריה מצוידת ב-3 דוודים עצמאיים עם מתג הפעלה/כיבוי ייעודי: דוד קיטור שמאלי, דוד ימני קיטור ומים חמים, ולכל יחידת חליטה ( ראש ) יש דוד קפה משלה, תוכנית מיוחדת תחבר את 2 דודי הקיטור הראשיים על מנת לקבל מחולל קיטור ללא הפסקה.

תכנות תצוגת TFT

התכנות נעשה באמצעות צגי מגע חדישים, אשר על ידי ממשק אנושי ייעודי מאפשר לתכנת בקלות את פרמטרי המכונה, באמצעות פרופילים מוגדרים מראש או מתן הזדמנות מקסימלית להתאמה אישית. באמצעות פטנט פרופיל הלחץ של BEZZERA ניתן לחלוט קפה פילטר וחליטת צמחים עם תוכניות ייעודיות ללחץ נמוך.

מערכת פרופילי חליטה עם פטנט רשום של חברת BEZZERA

המערכת ההידראולית בדוד הכפול נמשכת על ידי מינון נפחי המאפשר להגדיר פרופילי לחץ מ-3 עד 11 בר כדי למקסם את חווית מיצוי הקפה.

באמצעות פטנט פרופיל הלחץ של BEZZERA ניתן לחלוט קפה פילטר וחליטת צמחים עם תוכניות ייעודיות ללחץ נמוך.

חידוש מים אוטומטי

על מנת לשמור על רמת ה-ph ואיכות המים בשליטה מערכת ההתחדשות האוטומטית של דודי מים וקיטור מאפשרת לקבוע מחזור יומי.

בקרת טמפרטורת קפה

מערכת בקרת טמפרטורת מיצוי הקפה החדשה  בעזרת תרמוסטט  והצג מאפשרים תכנות מדויק של טמפרטורת הקפה בכוס, הודות ליציבות מעגל החום ההידראולי מוענקת לכל סוג קפה הארומה הייחודית שלו .

לקבלת הצעת מחיר מלא את הפרטים מטה

להצעת מחיר חייגו עכשיו

דילוג לתוכן