חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
נייר פילטר ל – Cafec – Flower Dripper DEEP27

 42.00

29 במלאי

למה לרכוש מאיתנו?

משלוחים מהירים לכל הארץ

תשלום מאובטח

מבחר מוצרי איכות

שירות לקוחות מקצועי ואדיב

מומחים בתחום הקפה

נייר פילטר ל Cafec – Flower Dripper DEEP27
הפעם, CAFEC הציגה מכונת ייעודית לעיצוב מסנני נייר יחד עם פיתוח FLOWER DRIPPER DEEP 27.

השקת את פילטר הקפה Abaca + DEEP 27!

גם עם הצורה הייחודית של ה-FLOWER DRIPPER DEEP 27, בעלת הזווית הצרה בתחתית, רק נייר ייעודי יכול להבטיח שכבה של אוויר בין הנייר למטפטף, כך שתיווצר ותישמר שכבת סינון עמוקה שתאפשר לקפה להתפשט בצורה חלקה.

בנוסף, כמאפיין של מבנה נייר ה-Abaca+, גובה הקרפ (מרקם הנייר) מותאם לגובה נמוך בשני הצדדים, והמרחק בין הקרפים צומצם כדי להגדיל את שטח הפנים הכולל, מה שמאפשר לשאריות האבקה הקטנות של הקפה להיצמד בקלות. תכונה זו מאפשרת זרימה חלקה של מים. מהירות מזיגת המים החמים מלמעלה כמעט זהה למהירות שבה נוזל הקפה נשפך מלמטה. יתרה מכך, על ידי אחידות המרקם של הנייר, ניתן לשלוט בקלות במהירות ולהשיג טעם יציב.

בבישול יחד עם ה-FLOWER DRIPPER DEEP 27, תוכלו ליהנות מ”כוס האולטימטיבית” עם הרבה יותר עושר ומתיקות.

FLOWER DRIPPER 

DEEP 27

CAFEC Deep Evolution!
Introducing the FLOWER DRIPPER DEEP 27
for your delicious one cup.

הכירו את FLOWER DRIPPER DEEP 27 מבית CAFEC – התגלמות התשוקה שלנו להביא לכל חובב קפה את החוויה המושלמת בבית.

בעזרת זווית תחתית ייחודית של 27°, הצלחנו ליצור דריפר עמוק המיועד להכנת כוס קפה אחת מושלמת. העיצוב המיוחד מאפשר זרימת מים חלקה ומבוקרת ללא מאמץ, כך שכל מה שנדרש מכם הוא לשפוך את המים למרכז ולהתענג על כוס הקפה הטובה ביותר שלכם.

עם DEEP 27 הכנת הקפה הופכת לפשוטה יותר והתוצאה – קפה עשיר וטעים יותר מאי פעם. ת נו לעצמכם לחוות את ההבדל שבין קפה טוב לקפה מצוין עם הדריפר שעוצב במיוחד עבורכם, מתוך מחקר ותשוקה אמיתית לקפה איכותי.

CAFEC FLOWER DRIPPER DEEP 27 – הדרך הקלה והמקצועית ליהנות מקפה מושלם בכל יום.

DEEP 27 – סיפור הפיתוח

הדריפר DEEP 45 פותח מתוך רעיון ליצור שכבת סינון עמוקה יותר על ידי צמצום זווית התחתית ל-45°. עם זאת, בשל הזווית של 45°, הוא היה אידיאלי להכנת 3 עד 7 כוסות, אך לא יצר שכבת סינון עמוקה מושלמת עבור כוס אחת בלבד.

לאחר שקיבלנו בקשות נלהבות רבות מחובבי קפה מיפן ומרחבי העולם שדרשו דריפר עמוק לכוס בודדת, החלטנו להיענות לאתגר. במטרה להעניק לחובבי הקפה שנהנים מכוס קפה אחת את החוויה המושלמת, חקרנו ופיתחנו את הדריפר DEEP 27.

אנו מקווים שתוכלו ליהנות מכוס הקפה המושלמת שלכם עם DEEP 27, בין אם כפרס לעצמכם או כדי לחלוק עם מישהו מיוחד.

דריפר הפרח עם זווית תחתית של 60° (לכוס אחת) ו-FLOWER DRIPPER DEEP 27
כמות קטנה של קפה (12 גרם) יוצרת הבדל משמעותי בשכבת הסינון.

למה 27°?

לאחר ניסוי וטעייה, הגענו לזווית התחתית האידיאלית להכנת כוס קפה אחת – 27°.

המסע מפיתוח הרעיון ועד להשלמתו נמשך כ-5 שנים.

  1. אפילו כמות קטנה של קפה יכולה ליצור שכבת סינון מספקת (שכבת משקעי הקפה).
  2. מהירות החליטה האידיאלית של CAFEC מתקבלת כאשר מהירות מזיגת המים מלמעלה ומהירות יציאת נוזל הקפה מלמטה הן זהות.

כתוצאה מהמחקר שלנו, זווית ה-27° התגלתה כאידיאלית להכנת כוס קפה אחת.

הטעם של קפה שמוכן עם DEEP 27
חליטה עם DEEP 27 תביא לעושר ומתיקות רבה יותר בקפה שלכם. הוא מדגיש את המאפיינים הייחודיים של כל סוג קפה וממצה רק את המרכיבים הנעימים של הטעם.

 

מבנה מיוחד של הדריפר

בתהליך פיתוח FLOWER DRIPPER DEEP 27, שמנו דגש על האיזון המושלם בין הדריפר לנייר הפילטר, במטרה ליצור את “כוס הקפה המושלמת”. הצלחנו לעצב מבנה ייחודי של דריפר בצורת פרח, הודות לידע המעמיק של CAFEC בתחום ניירות הפילטר לקפה.

 

נקודה 1

גובה הצלעות מושלם

גם אם הזווית התחתונה תצטמצם, מהירות החליטה לא תרד. הסיבה לכך היא שגובה הצלעות משתנה בעדינות לכיוון החור התחתון. גובה הצלעות האידיאלי הזה שומר על שכבת אוויר מתאימה בין הנייר לטפטפת עד הסוף, ומייצר לחץ אוסמוטי יציב בתוך הטפטפת כדי לחלוט קפה טעים.

נקודה 2

הגודל הטוב ביותר עבור החור התחתון התאמת גובה הצלע משנה בהכרח את גודל החור התחתון. עם זאת, אם החור התחתון גדול מדי, הנייר יבלוט יותר מדי מהטפטפת, והוא לא יוכל לעמוד במשקל של אבקת קפה עם מים חמים במחצית השנייה של הבישול, והנייר עלול להיקרע בקלות. . מצד שני, אם החור התחתון קטן מדי, הנייר לא יבלוט הרבה והאבקה תיסתם ליד החור התחתון, ותאט את מהירות הבישול. צורת טפטפת DEEP 27 יכולה להחזיק את חוזק הנייר עד הסוף ולא להפחית את מהירות הבישול. לאחר ניסיונות רבים, סוף סוף הגענו לגודל הטוב ביותר עבור החור  התחתון.

נקודה 3

הצורה מאפשרת לחלוט בקלות ישירות לתוך הספל DEEP 27 הוא טפטף ל”כוס האולטימטיבית”. לכן, בעיצוב, גם הנחנו שתבשלו ישירות לתוך הספל. עם הכן בצורת עיקול של הטפטפת, הצלחנו לשמור קצת על המרחק בין הטפטפת לספל. לכן, הקצה התחתון של הנייר נוטה פחות להיספג בקפה, ומונע קריעה של מסנן הנייר ואבקת קפה להיכנס לקפה.

להצעת מחיר חייגו עכשיו

דילוג לתוכן