חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
מארז 50 קפסולות – מאיסטוזו – שחור

 80.00

30 במלאי

למה לרכוש מאיתנו?

משלוחים מהירים לכל הארץ

תשלום מאובטח

מבחר מוצרי איכות

שירות לקוחות מקצועי ואדיב

מומחים בתחום הקפה

Maestoso הוא הקפה בקפסולה שמשביע אותך מהלגימה הראשונה בטעמו המלא והעמוק. הקרמיות, המרקם הקטיפתי והטעמים של שוקולד, וניל ותבלינים הופכים את מאסטו לתערובת מלכותית שניתן לצרוך מהבוקר ועד אחר הצהריים המוקדמים.

ההרמוניה של תערובת Maestoso כובשת אותך עם הרכות שלה; קפה עגול שאי אפשר להגיד לו לא. המפגש בין הטכנולוגיה של S12 שלנו לבין המחקר של תערובת Maestoso הופך כל כוס לבעל גוף מלא כמו זה של הבר. קפסולות Sistema Espresso, מהירות וקלות לשימוש, מבטיחות את ההנאה של קפה שהוכן לשלמות בבית ובמשרד.

התערובת
ערביקה ורובוסטה משולבים במומחיות על ידי צוות Essse, שמצליח להעניק למאסטוסו זהות עשירה. מקורות הערביקה מעניקים ארומטיות, עדינות, רמזים פירותיים ומידת החומציות הנכונה, בעוד שמקורות הרובוסטה מבטיחים גוף, קרמיות ותו בולט של שוקולד.

טעם וארומה
Maestoso הוא קפה בעל גוף מובנה עם ארומה עשירה ועוטפת המעניקה התמדה ארוכה בחך. תערובת מתוקה ומרירה כמו במיטב הזוגות, באיזון מושלם בין ההנאה מהשוקולד, החיות של התבלינים ועושר הוניל. מאסטוסו מצליח להעניק את התענוג של קפה עגול, קרמי, קטיפתי ומעודן.

רגע של צריכה
ה-Maestoso הקטיפתי מוכן ליהנות בכל עת: להתחיל את היום בצורה הטובה ביותר, לחיזוק אנרגיה באמצע היום או לסגירת ערב נעימה. אם אתם מחפשים קפה עשיר ושוקולדי, בחרו בקפסולות Maestoso.

הקפסולה המקורית שמיועדת למכונת השוטרים והשב”ס – קרנות השוטרים

 

להצעת מחיר חייגו עכשיו

דילוג לתוכן